Pålitlighet och kvalitet
Hos Amanzia är vi stolta över att vara med och förvandla komplexa IT-behov till värdeskapande lösningar hos kunder. Vår leverans handlar om att vara den trygga och pålitliga partnern genom hela kundresan från idé till analys, genomförande, driftsättning och förvaltning. Genom att erbjuda de skarpaste experterna och de mest beprövade metoderna skapar vi en leverans som ger värdeskapande och långvariga resultat.
Med fokus på resultat
Vår leverans berör ett flertal viktiga områden. Oavsett om ni behöver hjälp med projektledning, affärsanalys, utveckling eller support, kan vi stärka er verksamhet med precis den kompetens ni behöver:
Expertstöd
Vi tillhandahåller djupgående expertis inom affärsplattformar och IT-lösningar. Med en kombination av strategi och teknik hjälper vi våra kunder att fatta rätt beslut.
Projekt
Vi erbjuder ett metodiskt och kvalitativt arbetssätt för att omsätta idéer till verklighet. Genom att vara agila och kommunikativa säkerställer vi att projekten levereras minst enligt förväntan.
Support och förvaltning
Vi hjälper våra kunder med kostnadseffektiva och anpassade lösningar inom förvaltning för att erbjuda rätt stöd för kontinuerlig framgång i verksamheten.
Utbildning
Våra utbildningstjänster är utformade för att hjälpa organisationer och deras användare att höja sin kompetensnivå och bli självständiga i användningen av sina system.