Amanzia i partnerskap med Oneflow

Oneflow är en av Sveriges största digitala signeringstjänster som tack vare sin smarta och flexibla lösning för hela avtalsprocessen haft ett starkt genomslag på marknaden.

Genom att digitalisera inte bara signeringen utan även skapandet, hanteringen och uppföljningen av avtal får Oneflows användarvänliga gränssnitt organisationer att spara tid, minska fel och öka kontrollen över sina affärer.

Oneflow är integrerbart mot flertalet system där Amanzia går in som experter över integrationen till just Microsofts molntjänster med fokus på Dynamics 365.

Amanzia har god erfarenhet av lyckade levereranser där Oneflow-implementering varit en del av projektens omfång. Vår tekniska kompetens inom Microsoft och Dynamics 365 i kombination med att få Oneflow att fungera snabbt och smidigt i systemen gör Amanzia till en lämplig resurs för partnerskapet.

– Vi är väldigt glada över att gå in i partnerskap med Oneflow. Det är ett modernt, användarvänligt och kraftfullt verktyg som passar perfekt in i våra kunders Microsoft-miljö. Vår roll är att hjälpa till med integrationen så att det blir enkelt att skapa, skicka och följa upp avtal direkt i exempelvis Dynamics 365. Det här samarbetet gör att vi kan erbjuda ännu mer värde, med rätt verktyg på rätt plats, säger Anna Kämpe, VD Amanzia

Samarbetet mellan Amanzia och Oneflow bygger på en gemensam vilja att förenkla vardagen för företag som arbetar i Microsofts ekosystem. Genom att koppla samman digital signering med affärssystem och produktivitetsverktyg skapar vi smidigare flöden, sparar tid och stärker helheten i kundresan. Oavsett om ni står inför att digitalisera er avtalshantering eller arbetar i Dynamics 365 och vill ta nästa steg i dokumenthantering finns vi här för att hjälpa er.

Kontakta oss